شش دلیل که شما باید وب سایت داشته باشید

شش دلیل که شما باید وب سایت داشته باشید

در عصر ارتباطات، اینترنت و صفحات وب از جمله مهمترین ابزار ارتباطی انسان در هزاره سوم به شمار می رود. هزاران نفر در سراسر جهان می توانند از وب سایت شما بازدید نمایند؛

این به معنای ارتباط شما با سراسر جهان است و از این طریق و با صرف کمترین هزینه می توانید خدمت و یا محصولی را که ارائه می دهید به مردم سر تا سر دنیا معرفی کنید. هزینه ای که برای یک طراحی وب سایت متوسط صرف می گردد به مراتب پایین تر از هزینه های استفاده و نگهداری از سایر وسایل ارتباطی مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه، مجلات و … می باشد. حتی پرخرج ترین وب سایت ها که در اینترنت وجود دارند در مقایسه با کارکرد و خدماتی که ارائه می دهند به صرفه می باشد.

در ضمن شما می توانید به آسانی و با آموزشی ساده و مقدماتی وب سایت خود را در هر ساعت از شبانه روز به روز کنید؛ این به معنای دسترسی مخاطبان شما به اطلاعات و اخبار جدید است و این راه سریعترین روش برای رساندن اطلاعات جدید و به روز به مخاطبان به حساب می آید.

بیل گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیرعامل مایکروسافت می گوید : اگر کسب و کار شما در اینترنت نباشد , سرانجام کسب و کار شما از چرخه ی کسب و کار خارج خواهد شد.

در دنیای امروز با توجه به اینکه روند رو به الکترونیک و کامپیوتری شدن در پیشروی تمامی انسان ها قرار گرفته از اینرو وب سایت دنیای جدیدی را بوجود آورده است که شما به راحتی می توانید خدمات و پاسخگوئی و یا امکانات دیگری را در اختیار کاربران و یا مشتریانتان با توجه به اینکه وب سایتی در زمینه فروشگاه، سفارتخانه، مدرسه، دانشگاه، سازمان و اداره جات، موسسات و … داشته باشید قرار دهید. از اینرو در توضیحات ذیل نکاتی در مورد همین موضوع ذکر گردیده است :

وجود وب سایت، اعتبار شما را افزایش می دهد

وب سایت تائیر قوی بر اعتماد مشتری های بالقوه دارد. یک طراحی حرفه ای، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مقید از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزایش اعتماد مشتریان به شرکت شما می شود. به مردم می فهماند که شما دارای دانش و به روز هستید. اگر شما در طراحی یک سایت با کیفیت و دارای اطلاعات مفید هزینه کنید، مردم حتما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

وب سایت باعث می شود شرکت شما در هر زمان و از هر مکان قابل دسترس باشد

با داشتن یک سایت پویا، شما شرکت خود را برای دنیایی از فرصتها برای دسترسی مردمی که غیر از سایت شما راهی دیگر برای رسیدن به شما ندارند آماده می کنید. با کلیک ساده موس، هر کسی می تواند در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز به شرکت شما دسترسی داشته باشد.

وجود وب سایت سهولت ارجاع مشتریان جدید به شرکت شما را فراهم می کند

برای بسیاری از تجارتها، یک منبع حیاتی برای یافتن مشتریان جدید، ارجاع سایرین است. داشتن وب سایت این امکان را فراهم می کند که مردم به راحتی سایت شما را به دیگران ارجاع دهند. آدرس وب سایت راحت تر از شماره تلفن به خاطر می ماند به علاوه دادن راه های مختلف تماس با شما به مردم، امکان برقراری تماس را بیشتر می کند.

وب سایت یک ابزار قوی فروش است

فروش محصولات  به کمک طراحی فروشگاه اینترنتی ،یک راه بسیار عالی برای افزایش فروش است. شما یک ویترین دائمی و سهل الوصول و شبانه روزی که هزینه آن خیلی کمتر از یک فروشگاه آجری است دارید ضمن اینکه مردم بیشتری امکان دسترسی به آن را دارند. وجود اطلاعات فروش موثر در وب سایت شما، امکان وادار شدن مردم به کلیک روی دکمه خرید را افزایش می دهد. هرچند که شما از طریق اینترنت نتوانید فروش انجام دهید، وب سایت شما یک سرمایه مهم است. وب سایت شما یک شروع برای متقاعد کردن بازدید کنندگان به نیاز آنها به محصولات شما است. شما آنها را برای خرید تحریک می کنید سپس از آنها دعوت می کنید که با شما تماس بگیرند.امروزه با استفاده از تکنیک های سئو و بهینه سازی سایت می توان مشتری های بسیاری را به وبسایت خود جذب نمایید.

وب سایت باعث افزایش ارزش تبلیغات شما می شود

اضافه کردن آدرس وب سایت در تبلیغات، کارت تجاری و امضاء شرکت، یک راه خوب برای جلب مشتری به شرکت شما است. داشتن آدرس سایت به مردم کمک می کند که هر زمان که در مورد شما می شنوند و یا تبلیغات شما را می بینند، به پیام شما عکس العمل نشان دهند. مراجعه به وب سایت شما راحت تر از نوشتن نامه یا رفتن به مغازه یا حتی تلفن زدن به شما است. مردم اطلاعات شما را به راحتی دریافت می کنند . همچنین بازدید از وب سایت خیلی راحت است چون هیچ معذوریتی وجود ندارد و بازدیدکنندگان تحت فشار نیستند.

وب سایت به شما کمک می کند با مشتریان بالقوه در ارتباط باشید

مردم زیادی وجود دارند که به آنچه شما ارائه می کنید علاقمند هستند ولی ممکن است هم اکنون برای خرید آمادگی نداشته باشند. شما باید با آنها در ارتباط باشید تا زمانی که آنها برای خرید آمادگی یافنتد، با خبر شوید. وب سایت یک روش عالی برای تسهیل این فرایند است. شما می توانید از طریق وب سایت خود آدرس تماس مشتریان بالقوه را جمع آوری کنید. سپس می توانید به تناوب، نامه یا خبرنامه برایشان ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مردم به تازه ماندن شرکت شما در اذهان کمک می کند.